Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

penjaga malam


0320 jam berdetik
sepatutnya di atas katil melayan mimpi
tapi
mata bundar begitu sukar untuk lelap


ada cerita:
saya punya sahabat
tapi
saya selalu menyakitkan hati dia
bukan niat untuk menyakitkan
tapi
jalan apa harus saya lakukan untuk menggembirakan hati sahabat?
saya memang fail bab pujuk memujuk
kerna itu bukan dalam bidang kawalan saya
perlu menuntut ilmu untuk bab itu

help me!!



suara bisik-bisik : saya tau sahabat itu akan membaca entry ini.
just nak cakap,
"maafkan saya ea sahabat"

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts