Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

::aku adalah aku::




aku perlu terima hakikat,
kini,
mungkin,
aku bukan lagi,
milik sesiapa,

melainkan,
milik ibu bapa,
milik keluarga,
dan juga,
milik DIA..

aku juga,
perlu sedar,
aku bukan sesiapa pada dirinya,

aku juga,
perlu sedar siapa diri aku sebenarnya...

walaupun luka,
pahit,
semua itu perlu dianggap manis,
untuk ditelan,
walaupun terselit,
di celah kerongkong,

aku,
aku,
dan kini aku,

yang tidak mungkin menjadi seperti orang lain,
aku adalah aku,
aku adalah aku yang asli...



No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts