Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

setelah 5 hari berpraktikal...

hari ini, kala ini, genap 5 hari aku praktikal di jas...
secara ringkas selama 5 hari aku di jas :

1st day : briefing-berkenalan dengan staf jas-sesi memotong dan menampal artikel yang berkaitan dengan alam sekitar-free, tidur

2nd day : gulung poster-tidur

3rd day : taklimat bersama penyelia-dibahagikan ke unit2-aku ditempatkan ke unit pendidikan-unit ini biasanya membuat program yang berkaitan dengan ceramah+seminar+camping+sekolah-belum dapat tugas. on9 curik2..hehe

4th day : tugas membuat slide mengenai "pendidikan dan kesedaran mengenai alam sekitar" untuk budak sekolah rendah

5th day : sambung tugas buat slide-dapat tugas buat bookmark-sediakan 2 design, hentam je buat...

mmm..minggu permulaan kat jas agak membosankan sebab xde tugas yang berkaitan dengan kos, time ni la aku rindukan lab, huhu...lau tau aku apply kat jabatan kimia, tp leceh plak, jauh..xpela..aku belajar la apa2, jnji aku dapat something yang baru..
paling best, mase xde keje, ktorg semua borak2 sampaikan cerita yg aku xtau jd tahu..hehe..maklumla, ble pompuan da bergosip..=p ha, ble kat jas ni, aku da mule bawak bekal, cam zaman skola plak..y best, bukan aku sorg je bwk, ade 5 org lg y bawak, epa, ja, mel, mimi n balkish..seronok dapat mkn bekalan masing2 kat tmpat tersorok..library la tmpat port kami..shhhhh...=p

2 je cite tuk minggu ini..aku mahu men game untuk mengisi kelapangan..=p
kawan2 y amek praktikal, ENJOY YOUR LI......


No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts