Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

alam praktikal

hari ini..pagi ini..saya sudah pon berada di rumah..sudah tamat 4 sem saya di ukm..beberapa hari lagi, saya akan menempuh satu fasa baru di alam hidup saya iaitu alam praktikal..bagaimana kehidupan saya semasa alam praktikal..adakah saya mampu untuk memenuhi segala kriteria yang diperlukan sebagai 'student praktikal'...semoga saya mampu untuk memikul tanggungjawab itu dan mempunyai kekuatan untuk mengatasi segala kepayahan semasa praktikal nanti..kawan2, doakan saya ea..=)

p/s : praktikal di jabatan alam sekitar, shah alam..bermula 11 mei ini....

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts