Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

Pakwe aku ada kereta Lamborghini II..

Cerita Pakwe Aku Ada Kereta Lamborghini , dalam cerita tu aku ade bercerita yang aku nak sangat bergambar dengan kete lambo..Kalau tak dapat keseluruhan kete pon aku nak bergambar dengan tayar pon jadi lah..Tapi kan , memang angan angan aku tu sekadar angan angan...Waaaaa...Bila aku pi keris mas tadi , group kete tu da tak de ;( Kecewa sangat sangat..Aku teringin aku teringin nak bergamba dengan lamboo..Sad..Sedih..Nak nangis boleh tak? Haha..Gila ko..Sebab tu je nak nangis..Sory ar aku bukan jenis perempuan yang cengeng..Gua kental oke..Haha..


Da la , tak dapat bergamba pon tak pe la..Next time aku akan berusaha dapat pakwe yang ada kete lambo betol2..Muahaha..Berangan je boleh laaaaaa...Dok godek godek kat pakcik google , terjumpak 1 kereta nih..



Smart jugak kan..Kereta kapel nih..Jenis kereta Brabus Widestar - Mercedes-Benz SLS AMG.. Dapat kereta nih pon sodap..Sodap nya lagik , mana la aku mampu..Tengok je mampu la kan..Hehe..Tak pe la angan angan je dulu mana tau 1 hari nanti kan...;)

Ok la chow dulu !! 

No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts

Blog Archive