Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

BUFFERED EARNINGS!! tolong saya..bantu saya otai2 blogger


BUFFERED EARNINGS

apa itu buffered earnings?

otai2 blogger...

tolong saya

bantu saya

buffered earnings nih untuk ape??

eden tgh bizi nak mampoiuh nih

kekangan masa jugak untuk mengupdate blog

ini pon secara curi2 haram aku update

keje berlambak lagik!!

sape yang paham n pro pasal buffered earnings nih, sila jangan segan silu untuk mengajar saya...

saya amat memerlukan pakar untuk mengajar saya hal2 yang berkaitan dengan nuffnang nih...





buah cempedak di luar pagar
ambil galah tolong jolokkan
saya budak baru belajar
kalau salah tolong tunjukkan

=)0


No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts

Blog Archive