Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

::gila kentang aku suka dia::



sedang hangat menyiapkan tugasan untuk subjek fotografi, aku leka dan teruja melihat rain menari dalam video klip ni..

marvellous giler!!!

superb.....

aku suka....=DD

dan aku telah jatuh cinta pada rain untuk seketika saat...

hahaha...

dan...

membuat aku teringin bangat masuk kelas menari...

tetapi aku seorang yang amat pemalu....muahahahaha....

satu lagi keinginan ku, untuk belajar main piano...




sejak zaman skola lagi keinginan ini tidak dapat digapai...

wah...sedih.........



No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts