Argentina, Australia, Brazil, Belgium, Denmark, Canada, Czech Republic, Cyprus, Chile, Colombia, Germany, New Zealand, Mexico, India, Malaysia, Philippines, Thailand, Singapore, Vietnam, Spain, France, Italy, Netherlands, Peru, Portugal, Sweden, Viet Nam, South Africa, Saudi Arabia, Greece.United Kingdom, United States

Popular Posts

bila aku dating berdua

siang tadi setelah berhempas pulas study polymer yang xberapa nak paham tu, aku ajak rumet aku, diah, keluar..keluar jejalan kat ukm je la...sebab xtahan duduk dalam bilik..rasa sesak je nafas ni...

lepas solat asar, kt0rang terus gerak keluar...menuju ke tasik kejut dengan berjalan kaki dalam keadaan yang panas terik...sangat2 panas lalu aku berkata sendiri dalam hati, mcamane la keadaan dalam neraka ek...mesti bahang kepanasannya sangat2 tinggi berbanding di dunia...ya Allah....aku adalah hambaMu yang lemah yang selalu buat dosa...ampuni lah hambaMu ini....

sampai je tasik kejut, matahari mencanak kat depan mata..silau+panas...xramai orang lagi...then, ktorang jumpa dua orang budak2...bila aku kate, dik j0m bergambar dengan akak, dorunk terus lari..malu agaknyer..haha...

sepanjang kat tasik kejut tu, ktorang jalan2 keliling tasik sambil berposing ala2 model la kononnya (cita2 nak jadi model xkesampaian..hihi )....bila aku dating dengan rumetku, ini lah hasilnya......

me dan rumet, diah


aku ingin berada di tempat yang lebih tinggi untuk mengelak dari sebarang masalah..bolehkah??


merenung keindahan air tasik yang xberapa indah..=p


apabila aku rindukan keluargaku dan si dia......

apabila rumetku sedang merenung jauh rindukan rumahnya di seberang laut....

ukm di hatiku ~lalala~

bila diah terkenangkan 'cowoknya'....


siang hari panas terik
petang pula hujan yang teramat lebat


No comments:

Post a Comment

Followers

Search This Blog

Popular Posts